
श्री
नेपाल राष्ट्रिय आधारभूत विद्यालय घारिवन
भेरीगंगाको श्री नेरा प्रावि मुलपानीमा 'पढाई उत्सव २०८१' सम्पन्न:
एक
विस्तृत समीक्षा र नतिजा विश्लेषण
प्रतिवेदन
स्थान: भेरीगंगा–७, मुलपानी, सुर्खेत
भेरीगंगा नगरपालिकाको शिक्षा, युवा तथा खेलकुद शाखाको आयोजनामा भेरीगंगा-७
स्थित श्री नेपाल राष्ट्रिय प्राथमिक विद्यालय मुलपानीमा २०८२ असार १८ गते 'पढाई उत्सव २०८१' भव्यताका साथ सम्पन्न भयो। यस कार्यक्रमको मुख्य
उद्देश्य प्राथमिक तहका बालबालिकाको शैक्षिक अवस्थामा सुधार ल्याउनु, उनीहरूमा पढाईप्रति अभिरुचि जगाउनु, सामुदायिक विद्यालयको शैक्षिक गुणस्तर अभिवृद्धि
गर्नु र अभिभावक तथा समुदायलाई बालबालिकाको शिक्षामा संलग्न गराउनु थियो। सरकारी
विद्यालयहरूप्रति विद्यार्थी र अभिभावकहरूको घट्दो आकर्षणलाई सम्बोधन गर्दै सामुदायिक
विद्यालयहरूलाई थप आकर्षक र प्रभावकारी बनाउने यस उत्सवको महत्वपूर्ण लक्ष्य थियो।
२. कार्यक्रमको समीक्षा:
बुधबार आयोजित यस कार्यक्रममा विद्यालयका बिब्यस अध्यक्ष तिलकबहादुर कामिको
सभापतित्व तथा शिक्षा सामाजिक संयोजक लालसिंङ बुढाक्षेत्रीको प्रमुख आतिथ्य रहेको
थियो। वडा नं. ७ का वडाध्यक्ष कर्णबहादुर मिजार विशिष्ट अतिथि हुनु भएको थियो।
कार्यक्रममा शिक्षक संघ अध्यक्ष कुल बहादुर ओली, शिक्षक संगठन अध्यक्ष हरि बहादुर नेपाली, बिब्यस सदस्यहरू, पूर्व बिब्यस अध्यक्ष जय बहादुर ओली, चन्द्रबहादुर खत्री, अभिभावक संघ अध्यक्ष रणबिर बस्याल लगायतका
व्यक्तित्वहरूको सहभागिता रहेको थियो। पढाई उत्सवको मूल्याङ्कन संयोजक घनश्याम
पोखरेल र छिमेकी विद्यालयका प्रधानाध्यापक तथा शिक्षकहरूको समेत उल्लेखनीय
सहभागिता थियो।
राष्ट्रिय प्राथमिक कक्षा पढाई कार्यक्रम अन्तर्गत भेरीगंगाका सामुदायिक
विद्यालयका विद्यार्थीहरूबीच पढाई उत्सव आयोजना गरिएको हो। विशेष गरी प्राथमिक
तहका बालबालिकाहरूको शैक्षिक अवस्था सुधारका लागि साबिकको मैनतडा क्षेत्रका प्रावि
तहका बालबालिकाहरूलाई शैक्षिक सामग्री हस्तान्तरण गरिनुका साथै विभिन्न विद्यार्थी
केन्द्रित गतिविधिहरू सञ्चालन गरिएको थियो। भेरीगंगा नगरपालिका शिक्षा शाखाले
बालबालिकालाई पढाईप्रति अभिरुचि जगाउन विभिन्न हस्तलिखित शैक्षिक सामग्री, शब्दपत्ति, वाक्यपत्ति र चित्रहरू हस्तान्तरण गरेको थियो।
यस कार्यक्रममा प्रावि तहमा अध्ययनरत बालबालिकाका अभिभावकसँगै राखेर उनीहरूको
शैक्षिक प्रगति समेत मूल्याङ्कन गरिएको थियो।
कार्यक्रमको नारा "तपाईंका छोराछोरीको उज्ज्वल भविष्यको आधार
प्रारम्भिक कक्षा पढाईमा सहयोगी व्यवहार" ले अभिभावक र समुदायलाई शिक्षामा
सक्रिय भूमिका खेल्न प्रेरित गरेको छ। खाजा (खिर) र पानीको व्यवस्था, अतिथिहरूलाई दोसल्ला र ब्याजले सम्मान तथा कार्यक्रम स्थलको सुन्दर सजावटले
उत्सवको भव्यता र व्यवस्थित पक्षलाई उजागर गरेको छ। कार्यक्रम २०८२ असार १८ गते
बुधबार दिउँसो १२ बजेदेखि सुरु भई १:३० बजे नतिजा प्रकाशन र पुरस्कार वितरणसँगै
सम्पन्न भएको थियो।
३. नतिजा विश्लेषण र नतिजा विवरण:
पढाई उत्सवमा कक्षा १, २ र ३ का विद्यार्थीहरूको पढाई क्षमता
मूल्याङ्कन गरिएको थियो। पाठको शीर्षकका आधारमा विद्यार्थीहरूले एक मिनेटमा पढेका
शुद्ध शब्द संख्याका आधारमा नतिजा सार्वजनिक गरियो।
श्री नेपाल राष्ट्रिय प्राथमिक विद्यालय मुलपानी, भेरीगंगा न.पा.-७ मुलपानी
स्थापना : २०४८
प.सं. :- २०८१/२०८२
विषय :- पढाईमेला उत्सव २०८१ मुल्यांकन विवरण फारम
मिति :- २०८२।३।१८
कक्षा-१ को नतिजा (पाठको शीर्षक: अल्छी टुल्के)
क्र.सं. |
विद्यार्थीको नाम |
विद्यालयको नाम |
कक्षा |
शुद्ध शब्द |
समय |
कै. |
१ |
कल्पना बस्नेत |
मा.वि जहरे |
१ |
१३ |
१ मिनेट |
|
२ |
कुसुम वि.क |
आ.वि.शान्तिपुर |
१ |
४० |
'' '' |
द्वितीय |
३ |
काजल बुढा |
प्रा.वि.मुलपानी |
१ |
२६ |
'' '' |
सान्त्वना |
४ |
चन्द्रकलि मिजार |
प्रा.वि.लेखझिन्नी |
१ |
५ |
'' '' |
|
५ |
रेशम बैगार |
मा.वि. लोदे |
१ |
० |
'' '' |
|
६ |
- |
प्रा.वि. ठुलाखाल |
१ |
- |
'' '' |
|
७ |
डेबिट खत्री |
मा.वि. झिन्नी |
१ |
३५ |
'' '' |
तृतीय |
८ |
दीक्षा पुन |
आ.वि. घारिवन |
१ |
९३ |
'' '' |
प्रथम |
९ |
- |
प्रा.वि. चौखे |
१ |
० |
'' '' |
|
१० |
सुप्रिया कार्की |
आ.वि. काठेघारी |
१ |
२४ |
'' '' |
|
११ |
प्रिन्शा कुमाई |
प्रा.वि. ठुलोजत्री |
१ |
२४ |
'' '' |
|
१२ |
दायरा बुढाक्षेत्री |
प्रा.वि. लोदे |
१ |
५ |
'' '' |
क्र.सं. |
विद्यार्थीको नाम |
विद्यालयको नाम |
कक्षा |
शुद्ध शब्द |
समय |
कै. |
१ |
पुस्पा थापा |
मा.वि जहरे |
२ |
४९ |
१ मिनेट |
|
२ |
लक्ष्मी लक्ष्मी बोहरा |
आ.वि.शान्तिपुर |
२ |
४५ |
'' '' |
|
३ |
क्रिप्सन बुढाथोकी |
प्रा.वि.मुलपानी |
२ |
३६ |
'' '' |
|
४ |
झरना थापा |
प्रा.वि.लेखझिन्नी |
२ |
१८ |
'' '' |
|
५ |
आसिका पुन |
मा.वि. लोदे |
२ |
५४ |
'' '' |
तृतीय |
६ |
................... |
प्रा.वि. ठुलाखाल |
२ |
........ |
'' '' |
|
७ |
डेनीस बाबु महर |
मा.वि. झिन्नी |
२ |
५० |
'' '' |
सान्त्वना |
८ |
निश्चल खत्री |
आ.वि. घारिवन |
२ |
८१ |
'' '' |
प्रथम |
९ |
सोहासी राना |
प्रा.वि. चौखे |
२ |
३८ |
'' '' |
|
१० |
ऋतु कार्की |
आ.वि. काठेघारी |
२ |
७८ |
'' '' |
द्वितीय |
११ |
प्रज्वल वि.क |
प्रा.वि. ठुलोजत्री |
२ |
२१ |
'' '' |
|
१२ |
यस राणा |
प्रा.वि. लोदे |
२ |
१५ |
'' '' |
कक्षा-३ को नतिजा (पाठको शीर्षक: जादु मामा)
क्र.सं. |
विद्यार्थीको नाम |
विद्यालयको नाम |
कक्षा |
शुद्ध शब्द |
समय |
कै. |
१ |
नतासा वि.क |
मा.वि जहरे |
३ |
६८ |
१ मिनेट |
|
२ |
लक्ष्मी वि.क |
प्रा.वि.शान्तिपुर |
३ |
४९ |
'' '' |
|
३ |
युवराज खड्का |
प्रा.वि.मुलपानी |
३ |
५२ |
'' '' |
|
४ |
ऋतु सुनार |
प्रा.वि.लेखझिन्नी |
३ |
६१ |
'' '' |
|
५ |
हिमानी वि.क |
मा.वि. लोदे |
३ |
३३ |
'' '' |
|
६ |
...................... |
प्रा.वि. ठुलाखाल |
३ |
- |
'' '' |
|
७ |
लोक बहादुर वि.क |
मा.वि. झिन्नी |
३ |
७२ |
'' '' |
सान्त्वना |
८ |
दीक्षा डाँगी |
आ.वि. घारिवन |
३ |
१०४ |
'' '' |
द्वितीय |
९ |
मिना बुढाक्षेत्री |
प्रा.वि. चौखे |
३ |
११७ |
'' '' |
प्रथम |
१० |
करुणा के.सी |
आ.वि. काठेघारी |
३ |
९२ |
'' '' |
तृतीय |
११ |
लोकेन्द्र आग्री |
प्रा.वि. ठुलोजत्री |
३ |
७० |
'' '' |
|
१२ |
ग्रिस्मा खत्री |
प्रा.वि. लोदे |
३ |
५३ |
'' '' |
(मुल्यांकन
कर्ता: घनश्याम पोख्रेल,
मुलपानी, सुर्खेत)
|
|
|
|
|
|
पढाई उत्सवमा विद्यार्थीहरूको सहभागिता र प्रदर्शन उत्साहजनक रह्यो। कक्षा
१, २ र ३ मा भएका मूल्याङ्कनले विद्यार्थीहरूको
पढाई सीपको वर्तमान अवस्थालाई प्रतिबिम्बित गरेको छ।
- कक्षा १: यस कक्षामा दीक्षा पुन
(आ.वि. घारिवन) ९३ शुद्ध शब्द पढेर प्रथम स्थान हासिल गर्न सफल भइन्, जसले
उनको उत्कृष्ट पढाई क्षमता र लगनशीलता देखाउँछ। कुसुम वि.क (आ.वि. शान्तिपुर)
र डेबिट खत्री (मावि.वि. झिन्नी) क्रमशः द्वितीय र तृतीय स्थानमा रहे। यस
कक्षाका विद्यार्थीहरूको पढाई गतिमा ठूलो भिन्नता देखिएको छ, जहाँ
केही विद्यार्थीहरूले शून्य शब्द पढेका छन् भने केहीले ९० भन्दा बढी। यसले
कमजोर विद्यार्थीहरूलाई विशेष ध्यान दिनुपर्ने आवश्यकता औंल्याउँछ। काजल बुढा
(प्रा.वि.मुलपानी) ले २६ शब्द पढेर
सान्त्वना स्थान प्राप्त गरे।
- कक्षा २: निश्चल खत्री (आ.वि. घारिवन)
८१ शुद्ध शब्दसहित प्रथम स्थानमा रहेर आफ्नो पढाई दक्षता प्रमाणित गरे। र ऋतु
कार्की (आ.वि. काठेघारी) र आसिका पुन (मा.वि. लोदे) क्रमशः द्वितीय र तृतीय
स्थानमा रहे। डेनीस बाबु महर (मा.वि. झिन्नी) सान्त्वना स्थानमा रहे। यस
कक्षामा पनि विद्यार्थीहरूको प्रदर्शनमा विविधता छ, तर
अधिकांश विद्यार्थीहरूले सन्तोषजनक पढाई गति देखाएका छन्। यसले आधारभूत पढाई
सीप विकासमा निरन्तर प्रयास भइरहेको संकेत गर्छ।
- कक्षा ३: मिना बुढाक्षेत्री (प्रा.वि.
चौखे) ले ११७ शुद्ध शब्दका साथ प्रभावशाली प्रदर्शन गर्दै प्रथम स्थान
ओगटिन्। दीक्षा डाँगी (आ.वि. घारिवन) द्वितीय र करुणा के.सी (आ.वि. काठेघारी)
तृतीय स्थानमा रहे। लोक बहादुर वि.क (मा.वि. झिन्नी) सान्त्वना स्थानमा रहे।
यस कक्षाका विद्यार्थीहरूको पढाई गति समग्रमा राम्रो देखिएको छ, जसले
उनीहरूको पढाई सीपमा सुधार आएको संकेत गर्छ।
समग्रमा, घारिवन, चौखे, कठेघरी, शान्तिपुर, लोदे, झिन्नी जस्ता विद्यालयका विद्यार्थीहरूको
प्रदर्शनले ती विद्यालयहरूमा पढाई सुधारका लागि भइरहेको प्रयास सकारात्मक दिशातर्फ
उन्मुख भएको देखाउँछ। तथापि, केही विद्यालयका विद्यार्थीहरूको प्रदर्शनले अझै
पनि व्यक्तिगत ध्यान र उपचारात्मक शिक्षणको आवश्यकता रहेको प्रस्ट पारेको छ।
शब्दपत्ति र वाक्यपत्तिबाट थोरै अक्षर सोधेर उनीहरूको मूल्याङ्कन गरिएको थियो।
जसमा कक्षा १ देखि ३ सम्मका प्रथम, द्वितीय, तृतीय र सान्त्वना स्थान प्राप्त गर्ने
बालबालिका लगायत सहभागी सम्पूर्ण विद्यार्थी भाइबहिनीहरूलाई पुरस्कारको व्यवस्था
समेत गरिएको थियो।
श्री नेपाल राष्ट्रिय आधारभूत विद्यालय घारिवनबाट पढाई मेला कार्यक्रममा
विद्यार्थीहरूलाई शिक्षक श्री गीता खत्री खड्काको नेतृत्वमा पठाईएको थियो।
कार्यक्रम सकेर सहभागी विद्यार्थीको प्रदर्शनी पश्चात मिति २०८२/०३/१९ गते बिहान
विद्यालय प्रार्थना समयमा विद्यालयका प्रधानाध्यापक श्री शिवजन वलीले कक्षा १ बाट
प्रथम - दीक्षा पुन, कक्षा २ बाट प्रथम निश्चल खत्री, कक्षा ३ बाट द्वितीय दिक्षा डाँगी लाइ दोसल्ला ओढाएर अबिर लगाई हौसला
प्रदान गर्नु भएको थियो। यसले विद्यालय र विद्यार्थी दुवैलाई थप प्रेरणा मिलेको छ।
कार्यक्रमका फोटाहरु:
|
|
|
|
|
|
पढाई उत्सवको सकारात्मक प्रभावलाई कायम राख्न र अझ बढी प्रभावकारी बनाउन
निम्न सुझावहरू प्रस्तुत गरिन्छ:
- नियमित अनुगमन तथा मूल्याङ्कन: यस्ता
उत्सवहरूलाई नियमित गरिनुपर्छ र यसको प्रभावकारिताको नियमित अनुगमन तथा
मूल्याङ्कन प्रणाली विकास गरिनुपर्छ।
- कमजोर विद्यार्थीमा विशेष ध्यान: मूल्याङ्कनमा
पछि परेका विद्यार्थीहरूलाई पहिचान गरी उनीहरूका लागि विशेष उपचारात्मक कक्षा
वा व्यक्तिगत ट्युसनको व्यवस्था गर्नुपर्छ।
- शिक्षक क्षमता विकास: शिक्षकहरूलाई पढाई सुधारका
नवीनतम विधि र प्रविधिबारे तालिम प्रदान गर्नुपर्छ।
- अभिभावकको सक्रिय सहभागिता: अभिभावकहरूलाई
घरमा बालबालिकाको पढाईमा सहयोग गर्नका लागि नियमित अभिमुखीकरण कार्यक्रमहरू
सञ्चालन गर्न सकिन्छ।
- शैक्षिक सामग्रीको उपलब्धता: विद्यालयहरूमा
पर्याप्त र विविध शैक्षिक सामग्रीको उपलब्धता सुनिश्चित गरिनुपर्छ। स्थानीय
सामग्रीको प्रयोगलाई प्रोत्साहन गर्नुपर्छ।
- प्रोत्साहन प्रणाली: प्रथम, द्वितीय, तृतीय
र सान्त्वना स्थान प्राप्त गर्ने विद्यार्थीहरूलाई मात्र नभई पढाईमा प्रगति
गर्ने सबै विद्यार्थीहरूलाई सानो भए पनि प्रोत्साहन दिने व्यवस्था गर्नुपर्छ।
- प्रतियोगिताको विस्तार: पढाई गति मात्र नभई
बोधगम्यता, लेखाई
क्षमता र सिर्जनात्मकतालाई समेत समेट्ने गरी प्रतियोगिताका विधाहरू विस्तार
गर्न सकिन्छ।
- विद्यालयबीच अनुभव आदानप्रदान: राम्रो
प्रदर्शन गर्ने विद्यालयहरूले आफ्ना अनुभव र सफल अभ्यासहरू अन्य
विद्यालयहरूसँग आदानप्रदान गर्ने संयन्त्र विकास गर्नुपर्छ।
५. निष्कर्ष:
भेरीगंगा नगरपालिकाको 'पढाई उत्सव २०८१' बालबालिकाको शैक्षिक गुणस्तर सुधारका लागि एउटा
प्रशंसनीय पहल हो। यसले विद्यार्थी, अभिभावक, शिक्षक र समुदायलाई एकसाथ ल्याएर शिक्षाको
महत्वलाई उजागर गरेको छ। मूल्याङ्कन नतिजाले सुधारका लागि स्पष्ट क्षेत्रहरू
पहिचान गर्न मद्दत पुर्याएको छ। आगामी दिनमा यी सुझावहरूलाई आत्मसात गर्दै यस्ता
कार्यक्रमहरूलाई अझै परिष्कृत र व्यापक बनाउन सकेमा भेरीगंगाका बालबालिकाको
शैक्षिक भविष्य उज्ज्वल हुने निश्चित छ।
........................... प्रतिवेदन तयार गर्ने: शिक्षक : गीता खत्री खड्का |
........................ प्रमाणित गर्ने प्रधानाध्यापक: शिवजंग वली |
0 Comments