F
श्री नेपाल राष्ट्रिय आधारभूत विद्यालय,घारिवन

अपडेटेड नयाँ पोस्ट हेडलाइन

10/recent/ticker-posts

प्रतिवेदन सहित || हाजिर जवाफ प्रतियोगिता || २०८२-०२-०२ गते शुक्रबार ||

Print Friendly and PDF

 श्री नेपाल राष्ट्रिय आधारभूत विद्यालय घारिवनमा आयोजित

हाजिर जवाफ प्रतियोगिताको प्रतिवेदन

मिति:२०८२-०२-०२

परिचय:

श्री नेपाल राष्ट्रिय आधारभूत विद्यालय घारिवन, भेरीगंगा नगरपालिका वडा नं. ६, सुर्खेतमा मिति २०८२ साल जेठ २ गते शुक्रबार विद्यालयको अतिरिक्त क्रियाकलाप अन्तर्गत हाजिर जवाफ प्रतियोगिता सफलतापूर्वक सम्पन्न भएको छ। विद्यालयले विद्यार्थीहरूको शैक्षिक विकासमा सहयोग पुर्याउने, उनीहरूको ज्ञानको दायरा फराकिलो बनाउने र प्रतिस्पर्धात्मक भावनाको विकास गर्ने उद्देश्यले यो कार्यक्रम आयोजना गरेको थियो। कक्षा ४ देखि कक्षा ८ सम्मका २४ जना विद्यार्थीहरूले उत्साहपूर्वक सहभागिता जनाएको यो प्रतियोगिताले विद्यार्थी, शिक्षक र अभिभावकहरूलाई समेत उत्साहित बनाएको थियो।

उद्देश्य:

यस हाजिर जवाफ प्रतियोगिताका मुख्य उद्देश्यहरू निम्न बमोजिम रहेका थिए:

  • विद्यार्थीहरूको ज्ञान र क्षमताको अभिवृद्धि गर्नु।
  • उनीहरूमा आत्मविश्वास र प्रतिस्पर्धात्मक भावनाको विकास गर्नु।
  • समूहमा मिलेर काम गर्ने बानीको विकास गर्नु।
  • विद्यालयको अतिरिक्त क्रियाकलापलाई थप प्रभावकारी बनाउनु।
  • विद्यार्थीहरूलाई अध्ययनप्रति थप उत्प्रेरित गर्नु।

महत्व:

यो हाजिर जवाफ प्रतियोगिता विद्यालयका लागि धेरै दृष्टिकोणबाट महत्वपूर्ण रहेको छ:

  • शैक्षिक महत्व: यस प्रतियोगिताले विद्यार्थीहरूलाई विभिन्न विषयहरूमा आफ्नो ज्ञान परीक्षण गर्ने अवसर प्रदान गर्यो। पाठ्यक्रममा आधारित र समसामयिक विषयहरू समेटिएका प्रश्नहरूले उनीहरूको स्मरणशक्ति र बुझाइलाई थप मजबुत बनाउन मद्दत गर्यो।
  • सामाजिक महत्व: समूहमा सहभागी भएर एकअर्कासँग समन्वय गर्दै उत्तर दिने प्रक्रियाले विद्यार्थीहरूमा सहकार्य, समानुभूति र नेतृत्व क्षमता जस्ता सामाजिक गुणहरूको विकास गर्यो।
  • मनोवैज्ञानिक महत्व: प्रतियोगितामा सहभागी हुँदा विद्यार्थीहरूले सफलता र असफलता दुवै अनुभव गरे। यसले उनीहरूलाई सकारात्मक सोचाइ राख्न र चुनौतीहरूको सामना गर्न प्रेरित गर्यो।
  • विद्यालयको छवि: यस्ता रचनात्मक कार्यक्रमहरूले विद्यालयको शैक्षिक वातावरणलाई जीवन्त राख्न र समुदायमा सकारात्मक सन्देश प्रवाह गर्न मद्दत गर्दछ।

कार्यक्रम संचालन:

प्रतियोगिता विद्यालयको प्राङ्गणमा पूर्वनिर्धारित समय अनुसार बिहान ११:०० बजे सुरु भई १:३० बजे सम्पन्न भएको थियो। कार्यक्रम संचालनको क्रम निम्न अनुसार रहेको थियो:

  • समूह विभाजन: कक्षा ४ देखि ८ सम्मका २४ जना विद्यार्थीहरूलाई ४ समूहमा विभाजन गरिएको थियो। समूहहरूको नाम नेपालका प्रसिद्ध हिमालहरू - सगरमाथा, माछापुर्छे, धौलागिरी र अन्नपुर्ण राखिएको थियो। प्रत्येक समूहमा ६ जना विद्यार्थी थिए।
  • नियम जानकारी: कार्यक्रम सुरु हुनु अघि संचालन शिक्षक श्री झलक वलीले प्रतियोगिताका नियमहरू स्पष्ट रूपमा सबै सहभागी विद्यार्थीहरूलाई जानकारी गराउनुभयो। जसमा प्रत्येक समूहलाई प्रश्नको उत्तर दिन निर्धारण गरिएको समय (पहिलो समूहलाई १ मिनेट, तेही प्रस्न दोस्रो समूहलाई ३० सेकेन्ड, तेही प्रस्न तेस्रो समूहलाई १५ सेकेन्ड र तेही प्रश्न अन्तिम समूहलाई १० सेकेन्ड समय रहेको थियो |), चिट गर्न नपाइने, पुस्तक हेरेर उत्तर दिन नपाइने, समूहको लिडरले मात्र उत्तर दिन पाउने र उत्तरकुञ्जिकामा भएको उत्तर मात्र मान्य हुने जस्ता नियमहरू समावेश थिए।
  • प्रश्न सोध्ने प्रक्रिया: जम्मा ६८ वटा प्रश्नहरू र थप ४ प्रस्न सोधिएको थियो। सुरुमा सबै समूहलाई क्रमैसँग ३६ वटा प्रश्न सोधिसकेपछि, बाँकी ३६ वटा प्रश्नहरू उल्टो क्रममा सोधिएको थियो। यस प्रक्रियाले सबै समूहलाई समान अवसर प्रदान गरेको थियो।
  • अंक गणना र समय व्यवस्थापन: शिक्षक श्री इन्द्रा कुमारी डाँगीले सेतोपाटीमा अंक टिपोटको कार्य कुशलतापूर्वक गर्नुभएको थियो भने श्री धनमाया घर्तिले समय व्यवस्थापनको जिम्मेवारी निर्वाह गर्नुभएको थियो।
  • निर्णय प्रक्रिया: धौलागिरी समूह र अन्नपुर्ण समूहको समान अंक (८) भएकाले निर्णायक मण्डलले गोलाप्रथाको माध्यमबाट तेस्रो स्थानको विजेता घोषणा गरेको थियो।
  • सहभागी शिक्षकहरूको भूमिका: कार्यक्रमलाई व्यवस्थित र सफल बनाउन विद्यालयका अन्य शिक्षकहरूले पनि महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्नुभएको थियो। श्री विमला बुढामगरले नतिजा तयारीको जिम्मेवारी सम्हाल्नुभएको थियो भने अन्य शिक्षकहरूले विद्यार्थीहरूको बसाइ व्यवस्थापनमा सहयोग गर्नुभएको थियो। फोटोग्राफर श्री गीता खड्काले कार्यक्रमका महत्वपूर्ण क्षणहरूलाई मोबाइलको क्यामेरामा कैद गर्नुभएको थियो।
  • नतिजा घोषणा: अंक गणना र गोलाप्रथा सम्पन्न भएपछि कार्यक्रम संचालकले विजेता समूहहरूको नाम घोषणा गर्नुभएको थियो।

o   सगरमाथा समूह १४ अंक प्राप्त गरी प्रथम, (ललित वली ,यमराज विक,अनिता परियार,रोशन वली, अस्मिता पुन, सुस्मिता परियार)

o   माछापुर्छे समूह १३ अंक प्राप्त गरी दोस्रो, (भरत देवकोटा, युवराज खड्का, लिला खत्री, दीक्षा डाँगी , कृष्ण वली)

o   धौलागिरी समूह गोलाप्रथाबाट ८ अंक सहित  तेस्रो (महादेव डाँगी, रेणु खड्का, बविता बुढा, विजय वली, पुजा मगर, युवराज बुढा)

स्थान हासिल गर्न सफल भएका थिए भने

o   अन्नपुर्ण समूह ८ अंक सहित चौथो(रश्मी थापा, टेकेन्द्र वली, मेलिना वली, पुस्कर खत्री, सृस्टि वि.क शुशील बुढा मगर) स्थानमा रहेको थियो।

 

(कार्यक्रम सकियापछी कक्षा १-५ सम्मका विद्यार्थी भाइबहिनीहरुलाई खाजा खुवाउने कार्यमा कर्मचारी श्री यसुदा घर्ति मगर व्यस्त रहनु भयो |)

फोटो सेक्सन:

(विद्यार्थीहरू प्रश्नको उत्तर दिँदै गरेको, अंक टिपोट भइरहेको, निर्णायकहरू निर्णय गर्दै गरेको, विजेता समूहहरूलाई प्रोत्साहन स्वरूप अबिरवरण र धन्यवाद सहितको फोटाहरु समावेस गरिएको छ \ )

चुनौतीहरू:

कार्यक्रम संचालनको क्रममा केही सामान्य चुनौतीहरू देखा परेका थिए:

  • समय व्यवस्थापन: सबै समूहलाई समान समय प्रदान गर्न र निर्धारित समयमै कार्यक्रम सम्पन्न गर्न केही कठिनाई भएको थियो।
  • प्राविधिक व्यवस्थापन: ध्वनि प्रणाली र अन्य प्राविधिक उपकरणहरूको व्यवस्थापनमा केही सामान्य समस्याहरू आएका थिए।
  • विद्यार्थीहरूको उत्सुकता: विद्यार्थीहरू उत्साहित भएका कारण नियमहरू पालना गराउन कहिलेकाहीँ केही अतिरिक्त प्रयास गर्नुपरेको थियो।

समस्याहरू:

समग्रमा कार्यक्रम सफलतापूर्वक सम्पन्न भए पनि भविष्यमा सुधार गर्न सकिने केही पक्षहरू रहेका छन्:

  • प्रश्नको स्तर: प्रश्नहरूको स्तर सबै कक्षाका विद्यार्थीहरूलाई समान रूपमा उपयोगी हुने गरी मिलाउन अझै ध्यान दिनुपर्ने देखिन्छ।
  • पुरस्कार व्यवस्था: विजेता र सहभागी सबै विद्यार्थीहरूका लागि प्रोत्साहन स्वरूप थप आकर्षक पुरस्कारको व्यवस्था गर्न सके कार्यक्रमको महत्व अझ बढ्ने थियो।
  • स्थानको व्यवस्थापन: विद्यार्थी संख्यालाई ध्यानमा राख्दै कार्यक्रम संचालनका लागि थप फराकिलो स्थानको व्यवस्थापन गर्न सके सहजता हुने थियो।

सुझावहरू:

आगामी दिनहरूमा यस्ता कार्यक्रमहरूलाई थप प्रभावकारी बनाउन निम्न सुझावहरू प्रस्तुत गरिन्छ:

  • प्रश्नपत्र निर्माण गर्दा विषय शिक्षकले विशेष जिम्मा लिने र सबै कक्षाका विद्यार्थीहरूको स्तरलाई ध्यान दिने।
  • विजेता र सहभागी विद्यार्थीहरूलाई प्रोत्साहन स्वरूप चकलेट र पुरस्कारको व्यवस्था गर्ने।
  • कार्यक्रम संचालनका लागि पर्याप्त ठाउँको व्यवस्थापन गर्ने।
  • अभिभावकहरूलाई पनि यस्ता कार्यक्रममा सहभागी गराउने वातावरण बनाउने।
  • विद्यालयको वेबसाइट वा अन्य माध्यमबाट कार्यक्रमको जानकारी र नतिजा सार्वजनिक गर्ने।

निष्कर्ष:

श्री नेपाल राष्ट्रिय आधारभूत विद्यालय घारिवनमा आयोजित हाजिर जवाफ प्रतियोगिता अत्यन्तै सफल र फलदायी रह्यो। विद्यार्थीहरूले उत्साहपूर्वक सहभागिता जनाए र आफ्नो ज्ञानको प्रदर्शन गरे। यस कार्यक्रमले विद्यार्थीहरूमा सिकाइप्रति रुचि बढाउनुका साथै समूहमा काम गर्ने र प्रतिस्पर्धा गर्ने भावनाको विकासमा महत्वपूर्ण योगदान पुर्याएको छ। कार्यक्रमलाई सफल बनाउन सहयोग गर्ने सम्पूर्ण प्रधानाध्यापक/शिक्षक/कर्मचारी, विद्यार्थी, अभिभावक र विद्यालय व्यवस्थापन समितिलाई हार्दिक धन्यवाद ज्ञापन गर्दछौं। भविष्यमा पनि यस्ता रचनात्मक र ज्ञानवर्धक कार्यक्रमहरूलाई निरन्तरता दिइनेछ।

 

प्रतिवेदन तयार कर्ता:                                                                      प्रमाणित गर्ने:

(शिक्षक श्री झलक वली)                                                       (प्रधानाध्यापक श्री शिवाजंग वली)

Post a Comment

0 Comments